Evett ilk paylaşımımızı yapma zamanı....gündelik hayatta vazgeçilmezimiz olan nemlendirici gündüz kremlerinden birtanesiyle açıyorum blogumu
Saflığı ile ünlü İsviçre markası Swiss Image’ı. İsviçre bitki özleri ile birlikte Alp Dağları’nın antioksidan özelliğe sahipbuzul sularından gelen zengin mineraller barındıran gündüz kreminden bahsedicem size 
Absolute swiss image Hydration Day Cream vaatleri:
  • Swiss image, Alp dağları Buzul suyu ve dünyanın ekolojik açıdan en saf çevrelerinden seçtiği doğal bileşenler sayesinde etkili ve nazik cilt bakım ürünleri sunar.
  • Absolute swiss image gündüz kremi, 24 saat derin nemlendirme sağlar.
  • Çevresel etkilere ve güneşe karşı cildi korur.
  • Cilde pürüzsüz görünüm kazandırır.
  • Kolayca emilir ve yağlı bir his bırakmaz.
  • Cildi yatıştırır ve rahatlatır
Benim izlenimlerim:
kendimi bildim bileli yüzüme sürdüğüm nemlendirici kremlerin markaları şu şekildedir; lancom yves rocher, clinique, loccitane ve swiss image, bu son krem ile nemlendirici arama maceramın sonuna geldiğimi mutlulukla bildiririm. her markayı 1 seneyi aşan zaman da kullandigim için bu krem de son kararımı verdigimi kendime inanarak söylüyorum. ülkeden çekilmediği sürece başka nemlendirici almam. delicesine high-end markalara para yediren bir insandım ama bir daha asla  bu kremi kullanmaya başlamadan önce yüzümde kırmızı noktalar, sivilceler ve renk eşitsizlikleri baş göstermeye başlamıştı. loccitane' a da kanım hiçbir zaman ısınamadığından bu kremi anneme gönül rahatlığı ile kullanıyorum. kremi sürdüğüm andan itibaren bir rahatlama oldu diyebilirim. 1 aydır düzenli kullanıyorum cildimdeki derinden gelen kırmızılıklar hariç her noktasını düzeltti ve ) sivilce çıkmamaya başladı. yapısı yumuşacık insanın sürdükçe süresi geliyor açıkçası. kokusu pek yok gibi ya da ben alamadım. yapışkan bir histe vermiyor, kolay emilip güzel bir sonuç veriyor. makyaj altında çok iyi olduğunu düşünüyorum ayrıca. keşke göz kremleri falan da olsa da sürsek. 
Olumsuz tarafı:
sanırım bulabileceğim tek olumsuz yönü uva/uvb ışıklarından koruduğunu iddia edip kutusunun üstünde kaç faktör koruma olduğunu yazmamaları.

Yorumlar

Popüler Yayınlar